fredag, mars 21, 2014

TGIF!!! (21/100)

Ojsan! Redan fredag?! Skönt! Och skönt att inte vara uppbokad i helgen. Jag behöver verkligen återhämta mig efter två intensiva veckor med konserter och middagar och människor och gud vet allt. Bara skojiga saker, men inte desto mindre utmattande för en vekling som jag...

Och i morse var jag hos läkaren och det var ju helt meningslöst. Jag gick dit för att jag har ont i höfterna, men hon fick för sig att jag hade ont i armbågen och det har jag ju inte så hon kunde inget göra och lyssnade inte på vad jag sa och skickade mig att ta prover. Så jag köpte de två nya espressosorterna hos Nespresso för att känna att det var någon mening att jag gick iväg alls.

Men min man ska möta mig efter jobbet och vi ska köpa något gott att äta till ikväll, förmodligen ost. Är sugen på ost i ugn eller kanske ostfondue. Och till det ser vi Grey's och Nashville.

Och i morgon är vi alldeles, alldeles lediga och jag är lite sugen på att åka ut i skogen med jyckarna. Fast jag vill rensa sovrummet också. Och lyssna på musik och läsa. Och grilla pulled pork. Men jag ska nog hinna med det också.

Skönt att det är fredag!

Inga kommentarer: