onsdag, mars 19, 2014

Ont i nacken (19/100)

Jag vaknade och hade galet ont i nacken i morse. Ja, egentligen hade jag ont redan igår när vi kom hem, men trodde det skulle bli bättre av en natt i egen säng. Det blev det ju nu inte. Så jag bestämde mig för att jobba hemifrån och min man passade på att åka in och jobba på kontoret. Skönt för oss båda med lite egentid...

Tre trötta jyckar gjorde mig sällskap i soffan när jag jobbade och jag fick riktigt mycket gjort och hade inte jättedåligt samvete när jag stängde ner strax innan tolv. Då hade jag så ont att jag knappt kunde röra mig, så jag tog en treo och la mig i soffan och läste och lyssnade på musik och ungefär så har väl resten av dagen fortsatt. Min man kom hem med lunch och satte sig sen att jobba där uppe och när han var klar åkte han och hämtade en matta jag vunnit på auktion. Den får ligga i källaren tills vi har tid att städa den.

Snart ska vi äta, ikväll blir det Västerbottenspaj med rostbiff och Criminal Minds. Jag borde blogga om resten av Stockholmsresan och Dixie Chicks, men det får bli i morgon. Ikväll vill jag gå och lägga mig tidigt.

Inga kommentarer: