lördag, mars 08, 2014

Målade naglar (8/100)

Sitter här med nymålade naglar och väntar på att min man ska komma ut ur duschen så att jag kan hoppa in. Vi ska fira Ingrid ikväll och jag vill ju gärna hinna fixa med håret innan. Medan jag väntar lyssnar jag på skitbra musik och dricker öl.

I morse stack vi ut och sprang en sväng efter frukost. Idag stod det backträning på schemat. Skitjobbigt! Vi skulle springa upp och ned för en backe i tjugo minuter, men efter tio pallade jag verkligen inte längre, så då sprang vi en sväng på plan mark och avslutade med att springa upp för den där backen igen. Fy fan vad jobbigt det var! Ganska stolt över min prestation även om det kanske inte var min bästa...
Mycket att lukta på för tre jyckar
När vi kom hem pustade vi ut och tog sedan med jyckarna till Spille där vi promenerade och rökte cigarr. Och sen blev det lunch och korsord och här sitter jag nu...

Igår gick jag inom Triangeln och köpte en liten mintgrön vas till den rosa hyllan i det rosa köket. Och när jag kom hem och piffade blev jag nöjdare än nöjdast. Och satte mig med Dolly och ett glas vin i soffan och såg Project Runway All Stars medan min man var och handlade. Och när han kom hem hade han med sig fina burgare från Monster Steakhouse som vi åt medan vi såg Nashville och sen kollade vi countryvideos tills det var dags att hoppa i säng.
Som ett stilleben

2 kommentarer:

Anna sa...

Fin vas! Och det andra med såklart…!

åsa sa...

Tack!!! :-)