torsdag, januari 30, 2014

Nästan fredag

Åh så skönt att det nästan är fredag! Jag slutade tidigt och när jag kom hem från jobbet blev jag oväntat effektiv och satte igång att plocka undan och damma och dammsuga och diska och tända ljus och Dixie lekte i snön i trädgården och det blev kväll och vi åt och gick ut och tittade på Project Runway och nu har vi precis sett Girls och ska snart gå och lägga oss och se ett avsnitt Project Runway till.

I morgon är jag alldeles, alldeles ledig och ska damma, diska och dammsuga lite till. Och duscha och tvätta håret och lukta gott när min man kommer hem. Och jag ska åka till Emporia och köpa kvällens middag som består av biff med gremolatarotfrukter. Och vi ska dricka vin och äta min hemmagjorda rödlöksost och jag har hyrt en film. Och bäst av allt: vi ska sova i rena lakan utan en massa hundar!

Inga kommentarer: