torsdag, december 19, 2013

Träningsvärk i ögat

Det känns som om jag har träningsvärk i ögat som fick stryk av Dixie och det ska bli skönt att komma i säng tidigt ikväll. Jag har gått och lagt mig alldeles för sent den senaste veckan, jag har inte släckt förrän närmare halv ett...

Jag är klar med nästan alla julklappar, någon enstaka kvar bara. Maten tror jag att jag har under kontroll, baguetterna ska bakas i helgen och laxen gravas. Sen är det ju det där med städningen också... Men det ordnar sig alltid...

På jobbet gick det trögt idag, men på lunchen var jag med Katta och tittade på hennes lägenhet och det var roligt! Så himla fin alltså! Tror den kommer att bli jättebra med möbler och lite piff!

Jag fick skjuts hem med min man och sen fick jag ont i magen och låg och slumrade och tyckte synd om mig i soffan medan min man gjorde pizza. Och nu har jag inte ont i magen och har pratat med Syrran och ska snart slita mig från The Voice. Snart...

1 kommentar:

Kattalena sa...

Det var kul att du hängde med idag! Skönt att du inte har ont i magen längre. Hoppas du kommer i säng tidigt idag som du planerat! Det var min ambition också… men det har inte gått så bra :-D