måndag, december 02, 2013

Måndag

Jag och tjejerna sitter i soffan och kollar CSI, egentligen vill jag lägga mig och läsa, men jag kan inte slita mig. Så jag fortsätter att kolla. Och läser sen...

Min man är på väg till Stockholm och Dixie är trött efter kvällens kurs. Hon var full fart framåt som vanligt och min man och jag turades om att träna med henne. Idag tränade vi hantering och en av övningarna gick ut på att vi bytte hundar med varandra. Vi fick en liten gullig valp som inte var till något besvär alls. Han som fick ta hand om Dixie hade fullt sjå att hålla henne... Tur att hon hade sin nya sele på sig... Till middag hade vi fiskpinne och potatismos.

Och idag har jag tydligen inte tagit något foto alls, men beställt en kamera som jag hoppas dyker upp inom kort.

Inga kommentarer: