torsdag, december 05, 2013

Jag sov

Jag sov faktiskt i sängen hela natten eftersom min man lyckades natta Dixie hos de stora jyckarna. Och när hon kom in efter en timme eller så hade jag redan lyckats somna och märkte knappt att hon kom. Och när jag vaknade mitt i natten trodde jag först att min man var Dixie, men det var han ju inte och jag såg sen att hon låg på andra sidan honom, vid hans fötter. Så jag hade hela min del av sängen för mig själv och det var underbart att få sträcka ut sig och vakna utan att ha ont i hela kroppen. Fast i stället vaknade jag och hade ont i magen och steg inte upp förrän halv nio och var inte på jobbet förrän kvart i tio. Jag har fortfarande lite ont i magen och gick ut på lunchen och köpte mig en bagel och en latte för efter jobbet ska vi till Ikea och undrar så vad vi ska ha till mat idag?

Inga kommentarer: