fredag, november 15, 2013

TGIF!!!

Så skönt att det är fredag! Och så skönt att jag slutar om drygt en timme! Jag är trött och splittrad och har ingen koll varken på jobbet eller privat. Det här att min man varit borta varannan dag den här veckan har verkligen gjort veckan svårplanerad och ogreppbar. Skönt att det är helg nu i alla fall!

Jag är galet sugen på att åka till Ikea i helgen. Julkänslorna har redan slagit till och jag vill köpa allt som hör julen till redan nu. Kanske inte allt... Känns dumt att köpa maten redan nu...

Vi ska till Svärmor i helgen också. Jag är inte jättesugen, men gratis mat är ju inte helt fel. Även om jag nog hellre suttit hemma med ett glas vin och något bra på tv...

Nåja. Fredag nu, snart Emporia med min man för att köpa fredagsmiddagen som ikväll består av Vacherin i ugn och diverse köttprodukter. Och sen ser vi Grey’s och Nashville.

Mmm… Fredag!

Inga kommentarer: