torsdag, oktober 24, 2013

Mycket att tänka på

Jag har mycket att tänka på idag. Många olika saker att hinna med på jobbet innan jag går hem. Tyvärr har jag huvudvärk och svårt att hålla tankarna samlade. Ena hälften av hjärnan jobbar med att planera och oroa sig inför London, medan andra delen försöker flytta pengar och göra den periodiska sammanställningen. Samtidigt... Klockan tre ska jag gå. Och fixa mitt JoJokort som tydligen är ogiltigt och därför inte går att ladda med reskassa. Nya strumpbyxor måste jag också köpa. Och nässpray. Och när jag kommer hem måste jag komma ihåg att tömma minneskortet i kameran och ladda batteriet och undrar hur jag ska transportera kameran? Har jag padden med mig (vilket jag har i stället för bok) så får kameran inte plats i handväskan. Alltså får jag ta ytterligare en väska. Och eftersom alla andra växlar pengar får väl jag också göra det. Trots att jag aldrig gör det i vanliga fall... Men jag följer med strömmen. Och ikväll går jag och lägger mig redan klockan åtta. Hoppas vi hinner med ett avsnitt Nashville innan...

Inga kommentarer: