torsdag, september 19, 2013

Vart tog tiden vägen?

Jag fattar inte vart tiden tagit vägen idag? Jag kom hem klockan ett och nu är klockan nästan sju? Vad har jag gjort? Mer än kokat välling till ledsna jyckemagar, tränat ligg med Dixie, tränat stanna med Dixie, pratat med Syrran i telefon, chattat med mannen, öppnat dörren när det knackade och där stod en man som pratade engelska och ville göra om vårt hus eller nåt och av någon märklig anledning kunde jag prata engelska idag och sa till och med no worries när han bad om ursäkt att han stört, lyssnat på musik, flyttat foto från höger till vänster, eller om det var tvärt om...
Dixie pausar mellan övningarna
Jag glömde lunchen på jobbet så det blev macka med jordnötssmör till lunch och det är inte så att jag klagar... När min man kommer hem ska jag vi äta lite bröd, ost och salami, jag skulle lagat chicken tikka, men är inte så hungrig, bröd, ost och salami räcker fint.

I morgon är det fredag och jag ska ta mig till Emporia med min telefon, som faktiskt mår bättre efter uppdateringen. Bättre men inte helt bra.

Inga kommentarer: