måndag, september 09, 2013

Färglös måndag

Jag känner mig fortfarande grå och tråkig och färglös och personlighetslös, men tvingade på mig en gul tröja i morse för att pigga upp mig lite. Det hjälpte inte.

Jag är trött på all musik. Tycker att allt är tråkigt. Mitt iTunes har inte hämtat sig från kraschen än och utbudet är begränsat och därför spelar den samma låtar, om och om igen. Nothing's Gonna Change My Love For You med Glenn Medeiros är tydligen en iTunesfavorit. Och jag har tyckt att Glenn låtit som en gammal gubbe. Tills jag insåg att den inte alls var med Glenn Medeiros utan med John McCook aka Eric Forrester i Glamour. En gammal gubbe. Jag måste sätta mig ner och fixa till mitt iTunes bibliotek så att jag blir glad när jag lyssnar på musik. Inte trött och sur som nu. Spotify är inte mycket bättre... Den spelar också samma tråkiga låtar om och om igen, fast jag vet att det finns bättre i min låtlista.

Ikväll åker min man till Stockholm. Jag tänker lägga mig tidigt och titta på Broadchurch. Kanske ett avsnitt Bron också. Jag har massor med serier jag vill se och det kommer bara nya hela tiden och hur ska jag hinna se alla?

Ja, jag hoppas i alla fall att jag kommer ur den här färglösa svackan snart. Får väl ta en kväll och fixa med iTunes så jag åtminstone kan lyssna på bra musik...

Inga kommentarer: