tisdag, augusti 13, 2013

Tjejtisdag

Min man är på väg till Stockholm och tjejerna och jag har tjejtisdag med dubbelavsnitt av Project Runway. Jag hade egentligen tänkt se klart säsong 7 av Dexter, men det kan vänta tills i morgon då jag ju är ledig. Ganska ledig i alla fall... Jag tänkte försöka jobba lite hemifrån om jyckarna (valpen) samarbetar och samtycker.
Dixie och Dolly snarkar ikapp... 
Idag på lunchen träffade jag de andra tjejerna och tillsammans bokade vi en resa till London. Det ska bli så himla kul! Evigheter sen vi reste tillsammans ju! Och som om inte en resa till London är nog att se fram emot... När vi är där spelar The Boomtown Rats!!! Och vi har köpt biljetter! Hur overkligt är inte det? Boomtown Rats liksom!? Måste göra en låtlista i Spotify att peppa mig med nu i två månader!

Igår åt vi jättegod pasta med kantareller till middag och såg klart säsong 19 av ANTM.

I söndags var vi ute och sprang och jag blev på dåligt humör, men vi åt pullat revben till middag och det var galet gott.
Det pullade revbenet

Inga kommentarer: