onsdag, augusti 21, 2013

Stressad på en onsdag

Ingen bra början på den här dagen alltså... Jag är ledig, fast känner att jag inte kan vara ledig, så jag ska jobba. Och har inte börjat än och stressar över det. Nelson började dagen med att haka upp sig och sen köra in i det enda äpplet jag inte hunnit plocka upp. Dixie kom inspringande när jag gjorde min gröt och hade lite bajs med sig som hon kletade i korgen och på golvet och jag fick torka och plocka och tvätta och när jag tittade ut såg jag att Nelson styrde mot högen hon lämnat där ute så jag fick springa ut och plocka. Jag tänkte se en film medan jag åt min frukost, men kunde inte välja så både gröten och kaffet hann bli kallt. Det blev Kissing Jessica Stein som jag försökt se en gång tidigare utan framgång. Kanske går det bättre den här gången?

En halvtimme kvar på filmen nu och sen måste jag nog springa med Daisy innan jag sätter igång att jobba och jag hoppas inte Mr T blir nervös över att jag börjar så sent, men jag skulle ju egentligen vara ledig...

Inga kommentarer: