tisdag, juni 18, 2013

Lite smått stressad sådär...

Pink Floyd finns äntligen på Spotify så idag lyssnar jag på The Wall och ser filmen spelas upp framför mig. Min dator motarbetar mig och jag har redan fått starta om den två gånger, Windows bestämde sig för att bara skriva med stora bokstäver och Chrome ville inte ha Java. Som om jag inte är stressad nog redan...? Jag har massor att hinna med på jobbet och förstår inte hur det ska gå? Tur att jag fortfarande är ganska avstressad när jag kommer hem från jobbet i alla fall... Och skönt att valppassning går ganska bra att kombinera med läsning för jag läser jäkligt mycket just nu. Kommer förmodligen att bli klar med Eldvittnet idag och får köpa Sandmannen på väg till bussen så jag inte blir utan bok på bussen i morgon...

Jag var hos kiropraktorn för sista gången igår. På ett tag i alla fall... Ska dit på återbesök om någon månad eller så. Jag kombinerade kiropraktorbesöket med ett Nespressobesök och köpte på mig de nya sorterna och naturligtvis gjorde vi oss var sin islatte med smak när jag kom hem. Vanilj tog jag och caramel tog min man. Mycket goda både två. Sen åkte min man och handlade och jag läste och passade Dixie. När min man kom hem åt vi räkor och såg True Blood och Bates Motel.

I söndags tillbringade jag nog större delen av dagen i soffan. När jag inte var ute i trädgården med Dixie alltså. Jag läste ut Jo Nesbøs Polis och började på Keplers Eldvittnet och jag spelade Sim City och till middag grillade min man fläskkarré som vi åt med inlagd lök och coleslaw och till det såg vi lite Bones.

Inga kommentarer: