lördag, maj 18, 2013

Varmt på riktigt

När jag gick från jobbet igår var det varmt på riktigt. Utan gassande sol var det ändå galet varmt som en högsommardag. Jag köpte med mig parmaskinka och när jag kom hem satte vi oss i trädgården och åt parman och drack rosévin och njöt av att det var sommar. Och sen grillade vi ryggbiff och åt klyftisar och aioli till och såg säsongsavslutningen av Grey's och det var väl ungefär lika hemskt som säsongsavslutningarna brukar vara...

I morse steg jag upp halvtidigt och såg säsongsavslutningen av Vampire Diaries och vi åt frukost och såg Bones och gick ut med jyckarna och jag har ont i höften och ont i ryggen men har i alla fall äntligen tagit mig i kragen och skaffat mig en tid hos en kiropraktor. Det känns himla skönt alltså! Då slipper jag stressa över ryggen och ett stressmoment mindre är ju alltid bra. Det är varmt, varmt, varmt ute och jag vill mest lägga mig i bikini och läsa en bok. Vi får väl se hur det blir med det...

Inga kommentarer: