fredag, maj 31, 2013

TGIF!!!

Äntligen fredag!!! På riktigt!!! Igår när jag vaknade trodde jag först att det var fredag och blev grymt besviken när jag insåg att det bara var torsdag...

Men idag är det fredag och jag dricker islatte och jobbar halvdag och tillbringar eftermiddagen med Modern, Systern, Bebisen och Fastern.
Dolly undviker att bli överkörd av gräsklipparen
Igår var jag hos kiropraktorn igen och efteråt mådde jag lite konstigt och fick sätta mig på en bänk och dricka lite vatten och min man som jobbade i stan kom ner och höll mig sällskap en stund. Sen köpte jag två kjolar och gick tillbaks till jobbet. Min man och jag tog bussen hem tillsammans efter jobbet och sen satt jag i trädgården och läste medan min man var och handlade. Vi åt oxfilé och klyftpotatis till middag och jag tappade fjärrkontrollen på tallriken och somnade i soffan när vi kollade Bones.
Fjärr på tallrik
I onsdags köpte jag present till bebisen och min man kom äntligen hem från Stockholm och jag köpte ost och vin som vi åt medan vi såg ett avsnitt Bones.
Bebispresenten
Goda ostar och gott vin
Daisy har ett projekt i trädgården som går ut på att dra upp alla jordärtskockor som min man planterar. Mycket irriterande tycker vi och speciellt min man som får plantera om dem gång på gång. Vi får väl se om det blir någon skörd alls i år...?
Daisy - trädgårdsmästaren
Och idag är det som sagt fredag och solen skiner och jag lyssnar på världens bästa musik och dansar och jobbar effektivt. TGIF!!!

Inga kommentarer: