fredag, maj 17, 2013

TGIF!!!

Puh! Äntligen fredag! Solen skiner och jag har redan tränat!

Igår när jag kom hem från jobbet hade min man hämtat våra nya träningskläder så jag kastade mig över dem och när jag såg mina tights och mitt linne trodde jag aldrig att jag skulle komma i dem... De var pyttesmå! Men tydligen väldigt töjbara... Jag kom i både linne och tights och det kändes nästan som om jag var naken... Vi tog med Daisy på en liten joggingrunda och det var galet jobbigt! Högsommarvärme och ont i ryggen hjälpte inte till liksom... Men jag kämpade på och min man och Daisy kämpade på ännu mer och när vi kom hem satte vi oss i trädgården och pustade ut. Daisy verkade ganska nöjd med sin bedrift och min man och jag drack lite vin och pratade en stund innan vi grillade kalkonfilé och gick in och åt middag och tittade på Nashville och Bones och jag somnade i soffan.

Och i morse steg vi upp klockan sju och körde ett stenhårt pass med Jillian. Svetten rann och efteråt var jag darrig och fick vila och svettas en stund innan jag kunde gå ner och duscha. Jag står upp och dansar och jobbar och svettas lite och njuter av tanken på att det snart är dags att gå hem och fira fredag utan att behöva träna först.

Äntligen fredag!

Inga kommentarer: