söndag, maj 26, 2013

Seg lördag

Igår hade vi en ovanligt seg lördag och det var faktiskt riktigt skönt. Vi låg kvar i sängen alldeles för länge och spelade Pet Rescue och Wordfeud och Quizkampen och jag förhörde min man om när jyckarna var födda och han hade alla fel... Vi åt frukost och planerade kvällens middag och Daisy och jag sprang en sväng och åter igen kunde jag springa hela vägen utan att få ont i ryggen och det känns ju helt fantastiskt! Min man handlade och vi åt lunch och satte igång med middagen och min man sprang utan mig och vi pysslade i trädgården och planterade två rosor och gick in och åt kvällens middag som bestod av chili, guacca och bröd. Vi såg en konstig film och jag fattade ingenting och somnade och min man såg hela och fattade ändå ingenting... Filmen var The Cabin in the Woods.

Idag måste vi vara effektiva och springa och planera middagar och åka och handla och köpa chilifrukter och åka till Ikea och laga middag och plantera två rosor till.

Och igår kom en spindel krypande i soffan när jag låg där. Väldigt obehagligt!

Inga kommentarer: