torsdag, maj 23, 2013

Och det är inte ens fredag...

Jag vaknade tidigt i more och hade ont i huvudet och tog en tablett och den hjälpte inte så min man fick ta en våt handduk och jag snoozade och orkade inte stiga upp, men gjorde det till slut. Och orkade inte tvätta håret och tröjan jag tänkte ha hade en fläck så jag fick ta en annan och det gick ju bra det med. På väg till jobbet fick jag sitta i bilkö i 20 minuter, men jag var trött så det var mest skönt. I eftermiddag ska jag till kiropraktorn och jag är inte sugen och vill mest strunta i det, men jag ska inte strunta i det för innerst inne vet jag att det är dumt och ikväll ska vi se Lucinda Williams och jag har lyssnat på henne hela morgonen och det ska bli kul, även om jag är galet trött och egentligen inte orkar och stressar för hur jag ska hinna träna innan vi ska dit...

Igår tog jag bussen hem med min man och vi åkte och handlade och åt oxfilé med klyftpotatis och vitlökssmör till middag och jag stod på trampen och tittade på Bones och min man stod på trampen och tittade på Bones och jag gick ut med jyckarna och min man bäddade och vi kom i säng alldeles för sent.

Och det är inte ens fredag...

Inga kommentarer: