tisdag, maj 14, 2013

Jag steg upp

I morse vaknade jag kvart över sex och kände mig ganska pigg. Jag funderade på om jag skulle ta och träna innan jobbet, men kände mig stel och trött och orkade inte. Men eftersom jag som sagt kände mig ganska pigg kändes det ändå dumt att slösa bort ett bra tillfälle, så jag låg och läste till halv sju och steg sen upp och körde en halvtimme med Jillians magövningar och jäklar som jag svettades. Helt galet jobbigt, men den här gången stannade jag inte och pausade i mitten, även om jag hade god lust...

Efteråt satt jag på mattan och eftersvettades en stund innan jag hoppade in i duschen och efter promenad med jyckarna småsprang jag till bussen och var på jobbet kvart över nio. Helt tokigt att det ska ta tre timmar från att jag vaknar tills jag är på jobbet...

Nåja, när jag kommer hem slipper jag träna, så när jag varit ute med jyckarna är det fria aktiviteter och det betyder pill med datorn och iTunes, blogga om Safari 2013 och titta på Bones.
Tulpaner från trädgården

Inga kommentarer: