torsdag, maj 16, 2013

Istorsdagslatte

I morse köpte jag en islatte på väg till jobbet. Den var kall och god och smakade sommar. Solen skiner, jag har klänning och blå naglar och när jag kommer hem ska vi ut och springa.
På väg till jobbet
Igår när jag kom hem från jobbet gjorde jag mig en islatte och satte mig i trädgården med jyckarna och en bok. Sen satt jag där tills det blev hög tid att laga middag och jag gjorde världens godaste hummus och när jag ätit kom mannen hem och vi gick ut en långrunda med jyckarna och sen kollade vi Bones tills klockan blev sen och det var hög tid att sova.
Trädgårdsmys
I helgen är det klassträff och jag får väl säga att jag är allt annat än sugen... Jag hade mycket hellre tillbringat lördagskvällen i trädgården med min man och en flaska vin, men jag kan ju inte förneka att det ska bli spännande att se hur de andra ser ut...
Dolly tyckte det var tråkigt i trädgården
Men i morgon är det fredag. Och jag hoppas på att vi grillar något gott och att solen skiner så att vi kan sitta ute en stund innan vi ser säsongsavslutningen på Grey's...

Inga kommentarer: