måndag, maj 13, 2013

Alltså måndagar...

Det är så märkligt att så fort det blir måndag morgon och jag har bråttom till jobbet, så kommer jag på en massa jag vill göra. I morse satte jag mig framför datorn och försökte hitta en Peps Persson skiva som försvunnit i serverkraschen. Totalt meningslöst och kunde absolut vänta tills jag kommer hem i eftermiddag...

Men jag kom iväg till jobbet till sist och läste på bussen och kom i tid till måndagsmötet, fast det visade sig att det inte var något måndagsmöte idag så jag hade kunnat sitta och leta efter Peps lite längre...

I eftermiddag ska jag inviga mina nya träningsstrumpor och min nya sportbh och springa en sväng och min man har lovat mig att tvinga ut mig fast jag inte vill. För jag vet att när jag kommer hem kommer jag inte att orka springa. När jag kommer hem vill jag bara sätta mig i trädgården med en islatte. Men om jag springer en sväng är det nog extra gott med en islatte i trädgården. Intalar jag mig...

Och igår började vi på säsong tre av Bones och jag trodde jag skulle få slippa Zack, men så var tyvärr inte fallet... Inte än i alla fall...

Inga kommentarer: