torsdag, april 18, 2013

Tvätta håret eller träna

I morse valde jag mellan att tvätta håret eller att träna. Jag valde träna. Klockan sju studsade jag upp och väckte min man brutalt och sen körde vi 20 minuter Jillian framför tv:n och det var svårt och varmt och jobbigt och svettigt, men nu känns det bra. Känns bra att inte behöva tänka på träning mer idag så vi kan åka och handla i lugn och ro utan dåligt samvete.

Igår glömde jag blogga igen. Men om man tänker så är faktiskt 90 inlägg på 100 dagar också bra. Faktiskt.

Jag är så glad och tacksam att våren äntligen är här! Jag har hudfärgade strumpbyxor och känner mig vårig och fri och när jag kommer hem på eftermiddagarna sitter jag en stund i solen i trädgården. Igår gjorde jyckarna mig sällskap innan jag gick in och gjorde världens torftigaste grekiska sallad. Som jag livade upp med vin och bröd. Och sen kom min man hem och vi tittade på Biggest Loser och gick och la oss i tid. Jag hoppas på en solig fredageftermiddag så att vi kan premiärgrilla med nya grillen. Och dricka vin i solen. För visst är det väl så att det är torsdag idag?

Inga kommentarer: