tisdag, april 09, 2013

Tisdag

Jag kom upp i tid i morse och kom i tid till blodprovstagningen trots katter och hundar och datorn och att jag glömde telefonen och fick gå tillbaka. Själva tagningen av blodet gick däremot inte så bra, för min kropp var tydligen inte sugen alls på att släppa från sig något blod. Sköterskan tog först i vänster arm, provade med höger och gick tillbaka till vänster igen och fick sedan kalla in en annan sköterska som också gjorde ett par försök och till sist fick de ta i handen.

Jag köpte en latte på väg till jobbet och sen slet jag som ett djur hela dan och försökte få till en faktura som jag ville ha den, men jag vet inte hur bra det blev egentligen... När jag kom hem hade jag tänkt springa en sväng med Daisy, men det var kallt och det blåste så jag tog med mig jyckarna ut på en runda i stället och sen satte jag mig och kollade på Vampire Diaries och det är väl ungefär vad jag gjort ikväll... Eller jag stod faktiskt 20 minuter på trampen också...

Och nu ska jyckarna och jag krypa i säng och se om vi orkar se ett avsnitt Vampire Diaries...

Inga kommentarer: