fredag, april 26, 2013

TGIF!!!

Sååå skönt att det äntligen är fredag. Även om det är grått och kallt och regnigt ute. Jag köpte en fredagslatte på väg till jobbet, det behövdes efter att ha suttit i bilkö i ca 20 minuter. Men det gör mig inte så mycket att jag blev senare än beräknat till jobbet, jag hann ju läsa en del och det är jag ju glad för.

Ikväll hoppas jag att min man gör hamburgare på pulled pork till mig. Och så ser vi kanske en film. Eller Supernatural för det kan nog vara något för oss... Fast först ska jag såklart se senaste avsnittet av Vampire Diaries.

Igår kom vi i säng redan tio och jag somnade som en stock meddetsamma och sov hårt till halv fem då jag vaknade med huvudvärk och gick upp och tog en tablett och min man gav mig en våt handduk att ha på pannan och till slut somnade jag. Fast det tog tid. Nu har jag bara lite ont i huvudet och funderar på om jag ska ta en treo eller inte. Det är ju inte jättekul att ha huvudvärk en fredagkväll precis...

Jag är sugen på att trädgårdsarbeta och trädgårdsplanera och hoppas på fint väder i helgen. Jag är sugen på att ha semester också och i år har vi separata semestrar, min man och jag, och det känns som om vi har semester hela sommaren. Min man har i juni och jag i juli och jag har så mycket planer, så mycket jag vill göra. Det mesta innefattar att ligga på en solstol i trädgården med böcker och min pad och tv-serier och en islatte eller tre...

Inga kommentarer: