fredag, april 19, 2013

TGIF!!!

Jag tillbringade ungefär halva gårdagen med att tro att det var måndag. Fattar liksom inte varför? Helt onödigt och ologiskt. Nåja, i dag är det i alla fall fredag och jag steg upp sju och tränade hårt med Jillian och jag tvättade håret och kom sent till jobbet. Utan fredagslatte eftersom det blivit både tisdagslatte och onsdagslatte och torsdagslatte och jag behöver ju inte gå till överdrift...

Jag hade tänkt jobba till tre och se det senaste avsnittet av Vampire Diaries medan min man var och handlade, men det går ganska bra på jobbet idag så kanske jobbar jag tills min man har handlat klart och åker med honom hem. Och ser Vampire Diaries och dricker vin medan han är ute med jyckarna.

Jyckarna ja... De är nog alldeles förvirrade nu när vi stiger upp tidigt och tränar. De stiger också upp av bara farten. Det tillhör inte vanligheterna att man ser till Daisy innan lunch. Om hon får bestämma förstås...

Men nu ska jag ställa mig och kopiera en stund och ikväll äter vi parma och lomo och dricker vin och tittar kanske på Hemlock Grove som faktiskt låter hur spännande som helst!

Skönt att det är fredag!

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Duktiga ni är som tränar på morgonen!!! Men det lät som en hemsk film, usch. Såg ni den? Var den bra? :-)

åsa sa...

Två avsnitt såg vi och den var faktiskt bra, lite många människor att hålla reda på bara... :-)