lördag, april 13, 2013

Ojsan

Ojsan, jag har visst helt glömt bort att blogga nu i två dagar... Dåligt! Skyller på mycket jobb och mycket att tänka på.

I torsdag jobbade jag till fem och min man hämtade mig och vi handlade och när vi kom hem åt vi salami och drack vin och lagade en vegetarisk pasta och tittade på Sons of Anarchy och Stephen King var med och jag somnade i soffan.

Igår jobbade jag också till fem och när jag kom hem hade min man dukat fram parma och lomo och salami och vi åt köttprodukter och drack vin och lagade kvällens middag som bestod av oxfilé och rotfrukter med gremolata och sen såg vi What to Expect When You're Expecting som var en alldeles lagom film som nog egentligen inte hade någon handling...

Idag har vi väl inga direkta planer. Jag har varit uppe en stund och ser Vampire Diaries och känner mig trött och hängig och villrådig och min man står och steker bacon.

Inga kommentarer: