söndag, april 14, 2013

Helg

Igår efter frukosten tog vi med jyckarna ut på en långrunda på Spille. Jyckarna gick lösa och busade till och med lite och vi gick till Djurkyrkogården och hälsade på Debbie och när vi kom hem åkte vi och hämtade paket och handlade och åt lunch och min man klippte äppleträdet och jag sov middag i soffan med jyckarna och när jag vaknade körde vi en stenhård magträning i 35 minuter med Jillian och det var galet jobbigt! Jag blev helt slut och vi fick faktiskt pausa så jag fick hämta andan och dricka vatten. Efteråt kände jag mig nästan svimfärdig och vi satt och vilade en stund och jag fick huvudvärk och drack en treo medan min man lagade middagen som igår bestod av strimlad lövbiff med sesamolja och rostade sesamfrön och tabbouleh och hummus. Mycket gott! Vi såg Bernie, som var based on a true story och ganska konstig, och vi kom fram till att nästa gång vi ska se film, så är det min man som väljer...

Idag har vi varit ute med jyckarna, rensat lite ogräs och njutit av solen i trädgården, planerat veckans middagar och skrivit en inköpslista och om någon minut eller så blir det lunch. Efter lunchen ska min man åka och handla och när han kommer hem blir det magträning igen.

Inga kommentarer: