tisdag, april 02, 2013

Filmer

Nä, det blev ju inte tre inlägg igår. När vi kom hem från dopet hade jag så ont i huvudet att jag mådde illa och orkade inte göra något annat än ligga i soffan och kolla film. Tre filmer blev det; The Best Exotic Marigold Hotel, This Means War och Wanderlust. Den sista såg vi medan vi åt vår middag som bestod av oxfilé, vitlökssmör och rostad potatis. Marigold var söt och fin, This Means War lite töntig, men jag tycker ju om Reese Witherspoon och Wanderlust var lite märklig, men Paul Rudd och Jennifer Aniston tycker jag ju om så den var sevärd.

Idag har jag jobbat och haft ont i huvudet och tänkte träna när jag kom hem, men vi hämtade mina gula tofflor och handlade kvällens middag och sen var jag galet hungrig och nu har vi ätit och sett ännu en film, den här gången en helt obegriplig... Safe House. Hade inte Ryan Reynolds varit med hade jag nog aldrig sett den...

Nu ska jag jaga rätt på katten sen ska jag lägga mig och läsa en stund...

Inga kommentarer: