tisdag, mars 05, 2013

Vampyrer och nördar

Internet på tåget krånglade så jag fick bara se ett avsnitt Vampire Diaries när jag åkte hem, resten av tiden roade jag mig med en skvallertidning, lunch, planlöst surfande och spotify. Daisy och min man mötte mig på stationen och det är så fint att se Daisy bli så glad att se mig. När vi kom hem gick jag ut med alla jyckarna och min man lagade biff och rotfrukter och sen kollade vi Biggest Loser och nu lite Freaks & Geeks och Dolly tog min plats i soffan och jag hennes i fåtöljen och den är ju hur mysig som helst... Det känns som om jag varit borta en vecka och det är svårt att förstå att det bara är tre dagar kvar att jobba innan det är helg igen. Det milda vårvädret har fått mig att längta efter en ny vårklänning och snart är det påsk och jag måste planera påskmiddagen och Debbie är fortfarande halt och väntar på en tid hos ortopeden och det är alldeles för mycket att tänka på så jag går nog snart och lägger mig...

#40

Inga kommentarer: