söndag, mars 03, 2013

Trött, mätt och belåten

Sitter hos Syrran och har precis ätit en fantastiskt god middag bestående av panerad ost, tartarsås och stekt potatis. Verkligen hur gott som helst och vi måste ju bara testa att göra detta hemma..

Tågresan hit gick bra, jag hann se tre avsnitt Vamprie Diaries, äta en räkmacka, lyssna på musik och spela Candy Crush. Ser faktiskt fram emot tågresan hem och ytterligare tre avsnitt VD... Kanske till och med fyra...?

Bebisen verkade glad att se sin moster och har lett massor, jag bar runt på henne medan Syrran lagade mat och hon somnade i min famn och hade mitt hår i munnen och nu har hon gått och lagt sig och Svågern snarkar i soffan och Syrran och jag umgås.

#38

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Vad gott det låter med panerad ost! Vad var det för ost?

åsa sa...

Edamer tror jag och hur gott som helst!!!