måndag, mars 18, 2013

Tjejmåndag

Jag vaknade inatt av att en katt lät, men orkade inte gå upp och kolla om det var Buffy, så jag väckte min man. Eller försökte i alla fall väcka min man. Han pratade i sömnen om Michael som ville titta och jag blev irriterad tills han steg upp och undersökte kattljuden. Det var tydligen inte Buffy som lät, utan hans kompis som satt tillsammans med Buffy på trappan. Buffy fick gå in och lägga sig och hans kompis fick gå hem.

När jag kom hem från jobbet hade min man flyttat ner mormors matta från sovrummet och lagt den i vardagsrummet och det blev så himla bra! Det ser så hemtrevligt ut att jag bara vill bosätta mig här nere.  Och nu har min man åkt till Stockholm och tjejerna och jag tittar på Project Runway och sen kanske det blir ett avsnitt Vampire Diaries innan jag somnar. Kanske...

Inga kommentarer: