torsdag, mars 28, 2013

TGIT!!!

Det blev inget planerat alls igår. Min man hämtade mig efter jobbet vid fem och sen handlade vi till kvällens middag och vinet till påskmiddagen och när vi kom hem var vi trötta och hungriga och åt våra räkor och jag somnade i soffan vid halv tio och kom i säng vid tio och somnade meddetsamma.

I morse vaknade jag strax efter fem och låg och spelade Wordfeud och Quizkampen och Sugar Crush och insåg att jag inte skulle somna om. Så jag steg upp och gjorde mig en latte och här sitter jag nu med en penna och ett block och en hög med mattidningar och hoppas på att få feeling så att allt är färdigplanerat till min man stiger upp om ett par timmar...

I morgon är det påskmiddag och Syrran, Svågern och Bebisen kommer ner och Svärfar har köpt sig en iPad och jag vet inte vad jag ska ha på mig.

Jag skulle vilja ha lite kvistar att dekorera med också och hoppas verkligen att jag hittar det idag. Och undrar om vi har något påskpynt någonstans?

Nä, men om jag skulle ta och sätta igång och få lite feeling nu då...? Jag har bara kommit på fördrinken än så länge... Lång väg kvar att gå alltså...

Skönt att jag är ledig och skönt att det är torsdagfredag!

Inga kommentarer: