fredag, mars 08, 2013

TGIF!!!

Äntligen fredag!!! Jag lyckades vara på jobbet strax efter åtta med en fredagslatte i ena handen och en äggmacka i andra. Detta tack vare att min man tog tåget till Linköping klockan sex i morse och jag inte kunde somna om när han gått. Daisy tyckte det var för tidigt att stiga upp redan klockan sju, så jag tog med Dolly och Debbie på en kort morgonrunda och när Debbie åt sin frukost steg Daisy upp och jag passade på att ta med henne ut. Hon var så glad och dansade och skuttade och gjorde piruetter hela rundan, förmodligen för att det är fredag...

Igår passade jag på att kolla Vampire Diaries medan min man satt och jobbade och jag blev klar med säsong ett precis innan det var dags att krypa till sängs och nu ser jag fram emot att börja på säsong två i eftermiddag.

Jag ska försöka mig på att göra panerad ost och tartarsås till min man ikväll och jag borde nog köpa lite parmaskinka att ha till förtugg. Det är ju ändå fredag.

#43

Inga kommentarer: