fredag, mars 22, 2013

TGIF!!!

Äntligen fredag igen! Den här veckan har varit lång och svår och jag är sjukt glad att det är helg! Även om vi har massor att hinna med eftersom det är påsk redan nästa helg och min man åker till Stockholm på söndag... Det ska städas och fixas och tvättas och planeras och handlas och jag blir trött bara jag tänker på det...

Jag lyxade till det med fredagslatte och fredagsmacka i morse, men kände att jag nog egentligen inte var  så sugen.

Ikväll är det jag som lagar middag åt min man; biff med pommes och rödvinssmör blir det och jag tror att jag är sugen, har inte så mycket aptit nuförtiden.

Nä, om jag skulle ta och få något vettigt gjort på jobbet idag så att jag kan gå hem någorlunda tidigt. Solen skiner, så en promenad med jyckarna och en cigarr hade suttit fint i eftermiddag...

Inga kommentarer: