tisdag, mars 19, 2013

Sönderhackad

Ikväll har jag haft ett otroligt tålamod, jag är lite chockad själv faktiskt. Med en enorm envishet har jag faktiskt lyckats att rädda en massa filer på en trasig hårddisk och håller nu på att föra över dem till en annan dator och sen vidare till en extern hårddisk. Det är ungefär vad jag trodde att jag gjorde igår, men datorn jag använde igår bestämde sig att dö mitt i filöverföringen och det var väl ungefär då hårddisken blev konstig och jag förstår fortfarande inte att jag lyckades rätta till allt till slut. Fast jag är ju inte klar så jag borde väl inte ropa hej innan jag kommit över bäcken...

Men nu är det i alla fall sluthackat för ikväll och jag och jyckarna ska i stället titta på Vampire Diaries tills vi nästan somnar i soffan. Eller tills jag nästan somnar i soffan. De sover redan gott...

På väg till bussen skulle jag köpa en klämma eller två, men kom i stället hem med ett par gröna sommarskor och det är ju inte helt fel det heller...

Inga kommentarer: