torsdag, mars 07, 2013

Nästan fredag

Så skönt att det är fredag i morgon! Veckan har varit trög och okoncentrerad och igår gick vi och la oss redan innan halv tio. Jag hade tänkt se ett avsnitt Vampire Diaries, men somnade ungefär meddetsamma. Och trots gårdagens tidiga kväll var det hur svårt och trögt som helst att stiga upp i morse...

Jag var på jobbet nio och klockan tio var Katta och jag på ett seminarium om e-fakturor och när det var slut gick jag en sväng på stan och tittade på matta på Lagerhaus och påskprylar på Indiska och på Noa Noa köpte jag mig en klänning som kommer att passa både på dop och klassträff i vår.

När jag gick från jobbet stormade det och var svinkallt och helt ofattbart att det var vårväder igår, men när jag hoppade av bussen där hemma blev jag mött av min man, Daisy och Debbie. Vi åt pasta med räkor och avocado och vitvinssås till middag och min man jobbar och undrar om jag inte ska försöka passa på att se ett avsnitt Vampire Diaries innan jag går och lägger mig...?

#42

Inga kommentarer: