onsdag, februari 20, 2013

Tjejonsdag

I eftermiddags kom Katta hit med Glamour, godis och marmelad och jag dukade fram ostar och salami och sen hade vi Glamourmaraton i fyra timmar. Så himla roligt det var! Jag hade glömt hur kul Glamour kan vara! De sex första avsnitten någonsin kollade vi och insåg att det var 25 år sen och så unga de var och så engagerande det var faktiskt och vi gjorde en paus för att se dagens Glamouravsnitt också. Också kul, men jag fattade ju ingenting!
Ost och salami till Glamour
Katta gick vid åtta, jag matade och rastade hundar och parkerade mig i soffan med datorn och plötsligt är klockan elva. Fattar verkligen inte vart tiden tagit vägen idag? Jag jobbade hemma och började morgonen med att inte orka stiga upp och när jag väl steg upp och skulle börja jobba hade jag lite datorstrul innan jag kom igång på riktigt. Och lunchen tillbringade jag med att plocka damm och damma och plocka undan och sen var det dags för Katta att komma. Typ...

Jag sov galet dåligt inatt. Det kändes faktiskt som om jag inte sov alls, eller åtminstone väldigt, väldigt lätt, jag håller tummarna att jag sover bättre i natt. I morgon ska jag jobba på jobbet så då måste jag stiga upp i tid och klä på mig och fixa till mig och sånt...

#27

Inga kommentarer: