måndag, februari 25, 2013

Tjejmåndag

När jag kom hem från jobbet var jag trött och stressad och inte sugen på köttbullar så jag övertalade snabbt och lätt min man om att biff, klyftpotatis, vin och aioli var vägen att gå. Och sen planerade vi toaletten där uppe med typ det dyraste vi kunde tänka oss och det kan ju bara bli billigare... Tjejerna och jag har tjejmåndag och min man är på väg till Stockholm och jag stannar hemma. I morgon tvättar jag håret och köper ny deo, om en stund börjar Project Runway och efteråt blir det Vampire Diaries. Tjejerna gör mig sällskap i sängen i natt och i morgon är det återigen jobb, jobb, jobb, men skönt att min man kommer hem i alla fall.

#32

2 kommentarer:

Anna sa...

Var det inte det du gjorde förra gången ni skulle äta köttbullar? Övertalade Jörgen om biff och klyrror!

åsa sa...

Kanske det...