måndag, februari 11, 2013

Tjejmåndag

Idag har jag haft värk i axeln mest hela dan, trots varmaste koftan och värmeelementet på jobbet och starka värktabletter. Men jag fick gjort en del på jobbet och strax innan tre kom min man och hämtade mig med Debbie och en hyrbil och så åkte vi till Djursjukhuset för att få hjälp med att ge Debbie hennes hyposensibiliseringsspruta eftersom hon skriker som en stucken gris så fort vi försöker. Vi förklarade för veterinären hur det låg till och hon gav oss ett par tips och stack sen sprutan i Debbies nacke utan att hon reagerade det minsta. Pinsamt tyckte min man och jag... Men vi fick som sagt ett par tips som vi ska testa till nästa gång, annars var vi välkomna tillbaka...

I kväll har jag kollat på Biggest Loser och haft tjejmåndag med Top Model och Project Runway, och min man har lagat middag och åkt till Stockholm och Nashville spelade jag in så att vi kan se det tillsammans när han kommer hem. Nu borde jag leta reda på några trevliga värktabletter och gå och lägga mig för jag är sjukt trött.
Kycklinggrytan min man lagade åt mig
#18

Inga kommentarer: