tisdag, februari 05, 2013

Tisdag...

Syrran och jag bestämde oss slutligen för att ta oss i kragen och köpa biljetter för att gå och se John Prine. Vi insåg att om vi inte går och ser honom kommer vi att ångra oss i all evighet.

Jag är jättetrött och borde gå och lägga mig och sova, men samtidigt vill jag ju läsa en stund och undrar om jag ska ha alla jyckarna i sängen i natt eller bara Debbie och nu börjar The Mindy Project och det brukar jag ha svårt att slita mig från...

På jobbet har det gått trögt hela dan och när jag äntligen kom hem åt vi macka med rostbiff till middag och drack svart kaffe och tittade på Sons of Anarchy och jag hoppas hoppas att i morgon blir en bättre dag på jobbet för jag tycker inte om när jag är så trög.

Insåg precis att jag glömde skicka min man att hämta mitt paket på posten så nu får det vänta till på fredag, men det går väl bra det med. Såg förstås fram emot att ta raska promenader i mina promenadskor, men jag får väl trippa fram på höga klackar resten av veckan precis som vanligt...

Nä, nu måste jag slita mig från allt vad tv-tittande och datorer heter. Ska bara se klart The Big Bang Theory först...

#12

Inga kommentarer: