fredag, februari 08, 2013

TGIF!!!

Idag har varit en ganska jäkligt tråkig fredag då jag vaknade med en jävla huvudvärk. Det kändes som om någon kört ett järnspett genom mina tinningar och det var min mans fel då han glömt att öppna fönstret i sovrummet kvällen innan...
Dagens utsikt - fåtölj med kuddar
Jag tillbringade morgonen tillsammans med Dolly i sängen och när min man åkte och lämnade bilen stapplade jag ner och parkerade mig i soffan med en treo och en massa jyckar och när min man äntligen kom hem gjorde han frukost till mig och jag slötittade på The Carrie Diaries.
Tre trötta hundar höll mig sällskap i soffan
Debbie surar för att ingen har tid med henne
Daisy somnade med tungan ute och jag instagrammade henne... 
Jyckarna (mest Debbie) har gjort sitt bästa för att driva mig från vettet och lyckats ganska bra. Jag har inte så ont i huvudet längre och middagen är snart uppäten, det blev inte Sons of Anarchy idag, utan Grey's och det är ju inte helt fel...
Mitt bidrag till fotoutmaningen
Och jag lyckades ju ta ett foto till vår fotoutmaning också. Efter väldigt mycket tänkande...

#15

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Hihi, sån gullig tunga!!! :-D
Och himla fina foton.

åsa sa...

Visst är den?! :-)

Och tack!