fredag, februari 22, 2013

TGIF!!!

Äntligen fredag!!! Jag har tillbringat förmiddagen med huvudvärk, fredagslatte, treo och två timmar på Djursjukhuset med ynklig och halt Debbie. Hon blev klämd på och tempad och röntgad och det verkar vara en muskelsträckning och nu ska hon gå på värktabletter i tio dagar och vi hoppas att hon blir bra fort.
Stackars liten, ännu sövd, Debbie
Jag hade tänkt gå från jobbet vid tre, men det blir nog snarare vid fyra, men nu är det ju ljust till halv sex så det gör inte så mycket. Ikväll äter vi oxfilé med rotfrukter och gremolata och dricker gott vin och tittar på Sons of Anarchy och Grey's och i morgon hoppas jag på en tur till Ikea för visst hade det varit snyggt med ännu en vit fåtölj i vardagsrummet...?

Igår kväll kom min man hem från Stockholm och vi drack vin och åt lite ost och tittade på Sons of Anarchy och Freaks and Geeks och kom i säng alldeles för sent och Debbie sov hos oss hela natten och idag lyssnar jag på Queen och längtar hem så jag kan få skruva upp ljudet alldeles för högt.

Skönt att det äntligen är fredag!

#29

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Vad bra att det "bara" verkar vara en muskelsträckning! Då går det förhoppningsvis snart över :-)

åsa sa...

Ja, två dagar skulle det ta för henne... Om det inte var något mer... Så himla skönt!!!