fredag, februari 01, 2013

TGIF!!!

Fredagslatten och jag
Äntligen fredag och satan vad det var svårt att stiga upp i morse! Jag snoozade och snoozade och sen låg jag kvar ytterligare en stund och när jag väl kom ut ur duschen satte jag mig framför datorn alldeles för länge. Men nu sitter jag på jobbet med fiskbensfläta, grön tröja och en fredagslatte. Jag ska försöka gå vid tre och köpa fredagstulpanerna på väg till bussen.

Igår skulle vi se Lost, men Lost fanns bara på Viaplay och ville inte visas genom airplay så vi försökte med skärmdubblering, men då fick vi inget ljud och jag bara orkade inte engagera mig så vi såg Sons of Anarchy i stället och det var ju faktiskt hur bra som helst! Ser fram emot i kväll och ännu ett avsnitt eller två...

När jag gick till jobbet i morse kändes det nästan som om våren var på väg, luften var mild och fåglarna sjöng och jag kunde ana att tiden då man kan vara ute kanske finns inom räckhåll...

Skönt att det äntligen är fredag!

#8

2 kommentarer:

Anna sa...

åh, så ni har äntligen börjat kolla Sons of Anarchy! Lyxigt att ha allt kvar!

åsa sa...

Mhm! Verkar himla bra och lovande alltså!