onsdag, februari 06, 2013

Idag snöade det

Klockan är redan tio och jag hade ju tänkt krypa i säng mycket tidigare än så, jag vill ju ligga och läsa en stund. I stället sitter jag här och pysslar med foton och skäller på hundarna som trängs och tittar på en film jag inte vill se.

Min man är i Stockholm och min kväll försvann i ett nafs, jag har rastat jyckar och ätit soppa och suttit vid datorn och gått ut med jyckarna en gång till. Jag hade tänkt se någon serie, men kunde inte bestämma mig och nu är det som sagt dags att gå till sängs. 

Jag köpte biljetter till John Prine idag och jag hoppas verkligen att vintern har gett upp även i Stockholm när det är dags att åka dit i mars. 


Jag hade med mig kameran när jag gick till jobbet igår. Tänkte jag skulle ta lite fina bilder på Malmö, men allt var grått och vått och det stod lastbilar och sopbilar överallt, så det blev ganska tråkiga bilder... 
Väntade på bussen
Davidshall med snö
Kärleksgatan
 Jag behöver flytta mitt iTunes bibliotek till en annan hårddisk, men iTunes vill inte samarbeta och snart ger jag upp, men jag vill ju inte ge upp mina ca 80 000 låtar utan att ha kämpat, så jag kämpar på en stund till...

Och idag snöade det.

#13

Inga kommentarer: