tisdag, februari 26, 2013

Friday on my mind...

Idag längtar jag efter fredag och helg, men min man är redan hemma från Stockholm och det är bara tre arbetsdagar kvar och det är ju inte så illa...

Inatt har jag haft ont i magen hela natten och Debbie har varit bästa vetevärmaren, jag orkade inte gå till jobbet så jag bestämde mig för att jobba hemifrån och det gick väl bra tills det blev lunchdags och jag hade ont i magen och såg ett avsnitt Vampire Diaries och bestämde mig för att sluta tidigt och såg ytterligare ett par avsnitt Vampire Diaries och sen hade jag inte så ont i magen och stod 40 minuter på trampen medan jag såg Biggest Loser och sen blev det hundrastning och mat och Vampire Diaries igen. Och nu ska jag gå och lägga mig och insåg att jag faktiskt hinner se ännu ett avsnitt innan det är dags att sova och eftersom jag har ont i magen igen tar jag nog med mig en vetevärmare som inte är Debbie...

#33

Inga kommentarer: