torsdag, februari 07, 2013

Ett svart hål

Min morgon försvann i ett svart hål. Jag steg upp någorlunda tidigt, innan halv åtta i alla fall, och plötsligt missade jag tio i nio bussen och fick ta bussen från Sockerbiten i stället. Det gick ju bra det med och jag satt och läste på bussen och var på jobbet halv tio.

Ikväll kommer min man äntligen hem och i morgon är det äntligen fredag och vi ska äta oxfilé och rotfrukter och titta på Sons of Anarchy tills jag somnar i soffan. Ikväll ska jag nog äta köttbullar och försöka stryka iTunes medhårs så att vi kanske kan komma fram till en kompromiss vad gäller biblioteket...

Det värker i mina axlar och jag struntade dumt nog i att träna igår. Jag vill att det ska bli varmare och torrare ute så att jag kan ta med Daisy ut och springa. Vi behöver det båda två. Alla fyra faktiskt, även min man och Debbie.

Jag lyssnar på musik och jobbar och fryser och gäspar och nu är det lunch.

#14

Inga kommentarer: