torsdag, februari 21, 2013

Ett foto i timmen

Strax efter sju - lämnar ytterst motvilligt sängen
Bonusbild strax innan åtta - Debbie hjälper mig att välja dagens outfit
Strax efter åtta - rusar till bussen och säger hej till grindstolpen
Strax efter nio - framme på jobbet och byter från promenadskorna till de här sötnosarna
Strax efter tio - börjar bli trött och tycker att kontorssoffan ser väldigt lockande ut
Strax efter elva - sköljer ner treon med två lakritsbitar
Strax efter tolv - skrivbordslunch som består av pasta med spenat
Strax efter ett - ser solen och rusar ut på balkongen för att ta ett kort
Strax efter två - tar en tur till kopieringsrummet
Strax efter tre - tar en banan
Strax efter fyra - går inom ostaffären för att köpa ost
Strax efter fem - kikar på den indiska kycklinggrytan min man har på spisen
Strax efter sex - upptäcker ett gigantiskt ägg i vasken
Strax efter sju - dricker en lungo med grädde
Strax efter åtta - tänder ljus
Strax efter nio - säger hejdå till min man som åker till Stockholm
Strax efter tio - ställer mig på trampen medan jag kollar Big Bang Theory
Strax efter elva - jyckarna har gått och lagt sig och jag gör dem sällskap


Inga kommentarer: