måndag, februari 18, 2013

Det snöade igen

Det snöade när jag gick till bussen i morse, ganska mycket faktiskt, så att det la sig i alla fall. När jag hoppade av bussen i Malmö regnade det och snön lyste med sin frånvaro. Och så har det typ fortsatt hela dan, snö och regn och rusk och slask och nu är i stort sett all snö borta.

Vi åt en tidigt middag och åkte och veckohandlade och när vi kom hem drack vi latte och kollade Nashville och sen fortsatte vår tjejmåndag med Top Model och nu slutligen, Project Runway.

Debbie har ont i tassen och jag undrar om jag har ont i halsen eller om jag bara är torr i halsen? I morgon ska jag vara effektiv på jobbet och på onsdag jobbar jag effektivt hemma. Jag är sugen på att köpa nya vattenglas, men är nog för specifik i vad jag vill ha, tror det blir svårt att hitta rätt... Även om de har fina på Ikea.

Jag beställde böcker på Bokus och vill att de ska komma nu medan jag fortfarande är sugen på att läsa.

Och i morgon ska jag komma ihåg att ta ett foto i timmen...

#25

Inga kommentarer: