tisdag, januari 29, 2013

Stressad

Jag tog ju ledigt för att jag skulle stressa av med en film eller två, träna lite, kanske plocka undan lite... Visst är jag ledig, men sitter här och är stressad. Stressad över att jag var dum nog att kolla mina mail när jag vaknade klockan sju i morse och hittade två mail från Mr T skrivna med versaler som gjorde att jag blev klarvaken. Jag vet att det är dumt av mig att stressa upp mig över sånt, men jag kan faktiskt inte hjälpa det. Så nu sitter jag här och har svarat på mail och följdfrågor och äter min gröt och ser en film. En sportfilm. Sen när blev jag intresserad av sport? Visserligen är Brad Pitt med, men ändå...

Mer jag är stressad över:

Klockan är halv nio och jag har inte sett någon film.
Jag har inte tränat än
Jag har inte varit ute med jyckarna (fast det lär bli en väldigt kort runda när det väl blir dags, snöblandat regn är inte vår grej...)
Jag har inte städat

Nä, nu bestämde jag mig  faktiskt för att börja om! Orkade inte med någon sport, så jag satte på Brokeback Mountain i stället och nu ska jag inte tänka mer på jobbet.

#5

Inga kommentarer: